INTERIØR - INSPIRATION - HVERDAGSLIV - MODE

INTERIØR - INSPIRATION - HVERDAGSLIV - MODE

mandag den 27. juni 2011

Gotland...

...En fin blanding imellem det rustikke og moderne







Via fotograf Stellan Herner

Kan ikke lade være med at vise nogle billeder fra fotografen Stellan Herner.
Disse er fra Gotland og har en utrolig ulige stil med rå beton, rustne dele og fåreskind.
En fin blanding mellem det rustikke og moderne
Vil ønske jer alle en god start på ugen.
Her er stadig nogle uger til ferie (der tælles flittigt ned)

Er du startet på ferie?

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Lækkert, lækkert, lækkert. Lidt sjovt, for jeg havde lige "forelsket" mig i billede nr. 2 her forleden dag, og har det faktisk liggende på mit skrivebord - men jeg har indtil nu ikke vidst hvem fotografen var, og jeg har heller ikke set de andre billeder fra den bolig. Så jeg kan kun sige TAK :-) Vildt flot bolig! Ha' en dejlig sommeraften, Tina! Knus; Heidi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tusind tak for dit besøg!
Det gør mig så glad, at du kiggede forbi :-)