INTERIØR - INSPIRATION - HVERDAGSLIV - MODE

INTERIØR - INSPIRATION - HVERDAGSLIV - MODE

onsdag den 27. april 2011

Office ideas...

Praktische Ideen für das Arbeitszimmer - Bsp1_Schreibtisch_600x600

Praktische Ideen für das Arbeitszimmer - Bsp1_Ablageflaeche

Praktische Ideen für das Arbeitszimmer - Bsp1_Schreibtisch-Arbeitsplatte

Praktische Ideen für das Arbeitszimmer - Bsp1_Arbeitszimmer-Aufbewahren
Praktische Ideen für das Arbeitszimmer - Bsp2_Arbeitslatz_600x800

Praktische Ideen für das Arbeitszimmer - Bsp2_Container

Praktische Ideen für das Arbeitszimmer - Bsp2_Schreibtisch

Håber I alle har nydt påsken!
 
Ord som beskriver påsken hos os har været:
Hygge
Familie
Godt vejr
Haven
Forberedelse af nye børneværelser, soveværelse og kontor
God mad

Rigtig skøn onsdag til jer
Tina

4 kommentarer:

weissbunt sagde ...

Wish I still had my office, I sacrificed it for a third baby ;-). The first office would be mine, with a little table for our 2 year old ;-). Thanks for sharing - maks :-)

Unknown sagde ...

Dejlig inspiration - den der bare havde et kontor med den orden... Mange fine idéer! Er også vild med det billedet du viser nedenunder med musselmaling på væggen - sejt!

Tror jeg må tilslutte mig din opsummering af påsken - lige sådan har den også været hos os - dejligt! Har lidt svært ved at komme i blogge-modus igen må jeg indrømme... Ha' en dejlig dag! Knus; Heidi

MOKKASIN sagde ...

Vilken fantastiskt fin blogg du har!
Jag följer dig genast.
Ha det fint,
Sofia

Drøm sagde ...

takk for koselig kommentar på bloggen min:) Flott blogg du har:)
Klem Julie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tusind tak for dit besøg!
Det gør mig så glad, at du kiggede forbi :-)