INTERIØR - INSPIRATION - HVERDAGSLIV - MODE

INTERIØR - INSPIRATION - HVERDAGSLIV - MODE

mandag den 14. marts 2011

Hmmm....nye tiltag :-)

Så er jeg tilbage igen :-)

Har haft brug for at tænke denne blog igennem..
Startede ud uden nogen egentlig plan.
Havde igennem en kortere periode fulgt/ladet mig inspirere af forskellige blogs!
Og derfor skulle jeg da også have en blog...meeen at have en blog kræver engagement, interesse og tid!
Har jeg det? og hvad vil jeg gerne videregive til læsere af denne blog? hmmm...

Ja, det er tiden gået med at overveje og nu er jeg stærkt tilbage med en mindre plan :-)

Nogle af tiltagende vil være:
Ugens Blog
Bag "facaden"
Ugens tema
Debatten
DIY
Luksus vs. Budget

Dette er blot nogle af de kommende tiltag..
Glæder mig allerede til at komme igang!

Håber at jeg "rammer" nogle af jer derude og I vil finde inspiration/glæde ved at kigge ind her.

Jeg vil blive så glad, hvis I skriver en kommentar eller sender en mail om det, som kunne interessere jer herinde!


Tina


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tusind tak for dit besøg!
Det gør mig så glad, at du kiggede forbi :-)